سال: 1968 مورد 

محدوده فرکانس: 104MHz به 87،5MHz 

حساسیت: 2 microvolts 

دیگر: رسیور استریو، CAF، 3 ایستگاه از پیش تنظیم شده، نشانگر قدرت سیگنال، شاخص فرکانس های گالوانومتر، شاخص استریو تغییر 

خروجی ها: خروجی 0.1V و 1V 

اعوجاج: کمتر از 0.3٪ 

نسبت S / N: -32dB 

نیمه هادی FET 51، 4، 22 ترانزیستور و دیود 21 

مصرف: 3W 

ابعاد: 120x150x290 میلیمتر 


جعبه ESART نظر گرفته شده است یکی از بهترین گیرنده عصر خود (اگر نه بهترین)، و در سال 2013، از تاریخ نوشتن این صفحه، آن را هنوز هم شرمنده از عملکرد آن نیست. 


به یاد بیاورید qu'ESART یک شرکت فرانسوی مشهور کانکتور اسکارت تولید، لوله اول و ترانزیستور. 


کیفیت ساخت استثنایی است. برای متقاعد کردن شما، عکس های زیر را ببینید. 


از لحاظ عملکرد، اما به سختی قضاوت در مورد حساسیت این نتایج افسانه ای جعبه در خانه با استقبال یکپارچه با یک قطعه ساده از سیم میزی 25cm 


سمت کاربردی، متانت و بهره وری.روشن / خاموش را فشار دهید، یک متر به منظور نشان دادن قدرت پذیرش، یکی دیگر از VU دارای نور پس زمینه متر به نشان می دهد فرکانس تنظیم.دکمه جستجو ضرب ایستگاه، سه دکمه دیگر را به ایستگاه های از پیش تعیین شده 3.سوئیچ یکی از پیش تعیین شده را انتخاب و یا استفاده از دکمه جستجو از ایستگاه. همچنین معمول انتخاب استریو / مونو، کنترل اتوماتیک فرکانس های قابل تغییر وجود دارد و خرد کردن تغییر. در نهایت، چراغ نشانگر شما اجازه می دهد می دانم که اگر بازپرداخت است در تک و یا استریو. 


در عقب، فیوز (100mA)، انتخاب ولتاژ، گردش و 2x2، محدود به 0.1V حداکثر، دیگر 1V حداکثر. 


با این حال تجزیه و تحلیل این رادیو، من نمی تواند کمک کند اما احساس تاسف: جستجوی خود را برای کمال حاکی از پایان یک کیفیت خاص صنعت "ساخته شده در فرانسه". 


مکانیک، اول از همه، بسیار پیچیده، با تعدادی از قطعات فلزی و پیچ و قابل ملاحظه است. که در آن یک ژاپنی را ساخته اند یک جانور U-جعبه، در اینجا ما یک دسته از ورق های ضخیم است که متناسب با هم و پیچ و نیاز به دستکاری پیچیده برای نصب و راه اندازی به عنوان برای جداسازی قطعات. 


الکترونیک بیش از 4 تخته مدار چاپی توزیع شده است.نوآوری است که بسیاری از این مدارات اتصالات نصب شده است. این باید جداسازی قطعات را تسهیل میکند. و نه، شما باید بسیاری از قطعات از این مورد به دسترسی به این مدار را حذف کنید. و جایگزینی آنها همیشه آسان نیست، زیرا از جداکننده به موقعیت. 


در نهایت، هنوز هم تعداد زیادی از سیم کشی وجود دارد. 


ESART اگر او می تواند برای بازار بین المللی هدف، شاید در حال حاضر او ساخته شده یک نام و همچنین برخی از تولید کنندگان US برای تولید بالا پایان به لذت از آماتور ثروتمند ادامه داده اند. اما در بازار فرانسه بیش از حد کوچک اجازه می دهد تا مانند یک شرکت برای زنده ماندن در این بازار بود. خیلی بد است. 


این تجهیزات به من را برای تعمیر (HS فیوز) ارائه شده است. پس از چک کردن و تمیز کردن کمی، من دوباره شروع و ... آن را کاملا کار می کرد. من هر چیزی تغییر نکرده است، اما کاملا ممکن است که خازن از مواد غذایی خسته شده اند. به طور خاص، حد ولتاژ 2200μF-63volts است زیرا 60volts به این پایانه استفاده شود. داشتن هیچ برنامه ای، من نمی دانم اگر این طبیعی است. اگر کسی می تواند به من ارسال کنید، من سپاسگزار خواهد بود.