پایونیر SA-9800 

 ( سال 1975 ) 

توضیحات 

استریو آمپلی فایر مجتمع که به ارث برده مفهوم طراحی SA-9900 و ساخته شد. 


طرح ختم زیر است که ترمینال های ورودی / خروجی در پنل سمت راست و چپ مانند SA-9900 مرتب گرفته شده است. 

در نتیجه، ترمینال ورودی به طور کامل با بستر به گل تساوی متحد شد، و مانع از شکست از مالکیت منطقه بالا است تحت تاثیر محافظ سیم و غیره 


تمام صفحه متصل شده اتصال خالص مدار OCL افتخاری که مرحله خروجی به عنوان فشار کشش ترکیب جریان موازی توسط یک گام از دیفرانسیل های منبع ± 2 قدرت در نظر گرفته شده است برای بخش تقویت کننده قدرت استفاده می شود. 

با جریان ثابت، izing شدت بار از یک راننده از پیش، افزایش عریانی بزرگ گرفته شد و کاهش تحریف پوشش پهنای باند وسیع است با استفاده از بهینه NFB تحقق یابد. علاوه بر این، اعوجاج متقاطع انتقالی در زمان خروجی دقیقه با استفاده از یک مرحله خروجی و یا قبل از به عنوان یک تامین ثبات تبعید. علاوه بر این، خطی بودن از مشخصه فعلی را بهبود می بخشد با ساخت مرحله خروجی به یک کشش فشار موازی، و اعوجاج سرکوب شده است. 

علاوه بر این، تقویت کننده دیفرانسیل و مدار جبران تعصب برای بهبود ثبات به تصویب رسید، و تغییر ولتاژ افست به انتقال بیرونی درجه حرارت در حداقل نسبی سرکوب شده است. 


در حالی که بخش به گل تساوی حمل تقویت کننده دیفرانسیل توسط ترانزیستور کم سر و صدا که محافظ می تواند در رتبه اول انجام شده و با هدف تثبیت نقطه وسط خروجی، و بهبود در نسبت SN، کاهش تحریف و بهبود در ثبات در با استفاده از جریان مستقیم NFB 100٪ است. 

علاوه بر این، SEPP از مرحله نهایی می تواند انجام کلاس-A بهره برداری از زمان یک نوسان بزرگ، و تا از ولتاژ بالا خروجی های اعوجاج کم گرفته شده است. 

علاوه بر این، تغییر تن با کیفیت است که در با استفاده از عنصر دقت بالا دقت برای یک عنصر با استفاده از انتخاب است. 


دو ورودی Phono به حمل و تنظیم سطح تا -12dB و تغییر چهار نقطه از امپدانس ورودی ممکن است برای یک خط از آنها. 

حتی -6dB انتقال از NFB است و تنظیم سطح به عنوان یک گذار از حجم خروجی از -6dB به -12dB عمل می کند. 


مدار تن است که دو مرحله ای متصلند اتصال مدارات به تصویب رسید، با استفاده از FET برای رتبه اول، و سرکوب انتقال سر و صدا توسط یک محل حجم چند. مورد نیاز علاوه بر این، از آنجا که NFB به دو مرحله مدار متصل شده اتصال نیز در جریان مستقیم نیز در جریان متناوب استفاده شود و آن را توسط یک امپدانس کم در مدار تن از مرحله زیر ارسال می شده است ایده آل برای کارمدار تن. 

علاوه بر این، ثبات ولتاژ نقطه میانی است با منفی طرح مثبت / 2 قدرت منبع ± 24V (48V کل) به دست آمده. 


در مقیاس کامل حجم نوع تضعیف کننده از 22 تماس با ما به عنوان یک حجم به تصویب رسید، و خطا باند با استفاده از مقاومت در برابر چاپ با دقت بالا کاهش می یابد. 

علاوه بر این، تضعیف کننده نوع اهرم از سه مرحله انجام شده است. 


نوع NFB به عنوان یک کنترل تن به تصویب رسید، و به منظور گسترش محدوده کنترل، تغییر سه مرحله از یک فرکانس گردش مالی است به تصویب رسید. 

علاوه بر این، لحن روشن / خاموش switchpoint انجام شده است. 


به tapeses 1-2، switchpoint تکراری است که در آن نوار دوبله از 2 به 1 ممکن انجام می شود. 


دو خازن 18000 میکرو F توده های الکترولیتی در بخش قدرت منبع انجام شده است. 


فیلتر پایین / فیلتر بالا انجام شده است. 


حفاظت شبکه با ساخته شده است در رله انجام می شود، و سر و صدا در زمان قدرت منبع روشن / خاموش نیز متوقف شد. 


داده که بررسی محصول برای هر مجموعه ای وصل شده است.



نظر یادت نره